Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 4

Δραγασάκης στον Real FM: Φταίμε και εμείς που δαιμονοποιήθηκε η λέξη 'μνημόνιο' Και η φράση "μίζες της Siemens", επίσης.




Δραγασάκης στον Real FM: Φταίμε και εμείς που δαιμονοποιήθηκε

η λέξη 'μνημόνιο' Και η φράση "μίζες της Siemens", επίσης.

Φασισταριά, μακριά εσείς. Μπορεί η αριστερά να έχει "ικανούς να φέρουν σε πέρας αποστολές", έχει όμως και τους ικανότερους να φέρουν "σε πέρας αυτούς που εκτελούν αποστολές" σε βάρος του λαού.