Δευτέρα, Ιανουαρίου 11

ΜΗΠΩΣ εχει παιξει το τρελο σεναριο στις εκλογες της Ν.Δ?

Καποιοι καχυπτοι το ελεγαν απο την πρωτη στιγμη για στημενο παιχνιδι....ΠΡΟΣΕΧΩΣ νεωτερα...ΕΝΝΟΩ μηπως εχουν εξοφληθει τα
παλαια γραμματια!!!http://fonaklas.blogspot.gr/