Δευτέρα, Ιανουαρίου 11

Ο Σαμαράς ξανά στην εξουσία μετά από ύπουλο μεγάλο αγώνα: Από αύριο να κερδίσουμε τη μάχη κατά του λαϊκισμού είπε

Δε πήγε τσάμπα ο καταχθόνιος αγώνας του Εθνοπροδότη
Α. Σαμαράς: Από αύριο να κερδίσουμε τη μάχη κατά του λαϊκισμού
Δήλωση για την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας πραγματοποίησε, πριν λίγα λεπτά, ο πρώην πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς. "Συγχαίρω θερμά τον Κυριάκο Μητσοτάκη για τη νίκη του. Από αύριο η ΝΔ ανανεωμένη και ενωμένη οφείλει να αγκαλιάσει όλους τους Έλληνες
και να κερδίσει οριστικά τη μάχη κατά του λαϊκισμού", τόνισε ο κ. Σαμαράς.

"Θέλω να συγχαρώ όλους τους υποψήφιους. Παράλληλα, να ευχαριστήσω τα εκατοντάδες χιλιάδες μέλη που συμμετείχαν στη διαδικασία. Η Νέα Δημοκρατία βγαίνει πιο δυνατή, πιο ενωμένη και πιο ανανεωμένη, αφήνοντας πίσω τις όποιες αντιπαραθέσεις μπορεί να υπήρξαν στην προεκλογική περίοδο. Θα ήθελα να συγχαρώ τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Του εύχομαι να πετύχει όλες τις προκλήσεις, που έχει βάλει. Όλοι μαζί θα είμαστε στο πλευρό του", σημείωσε, από την πλευρά του, ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας, Ανδρέας Παπαμιμίκος.