Πέμπτη, Ιανουαρίου 26

Χωρίς μετρό η Αθήνα το μεσημέρι της Παρασκευής, από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα

Λόγω στάσης εργασίας των εργοδηγών, το Σωματείο των οποίων πραγματοποιεί γενική συνέλευση


Χωρίς μετρό την Παρασκευή η Αθήνα, από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα
Xωρίς μετρό για τέσσερις ώρες θα μείνει αύριο η Αθήνα, λόγω στάσης εργασίας των ηλεκτροδηγών, το Σωματείο των οποίων πραγματοποιεί γενική συνέλευση.

Συγκεκριμένα, στις γραμμές 2 και 3 της ΣΤΑΣΥ, δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια από τις
12:00 το μεσημέρι έως τις 16:00 το απόγευμα.