Πέμπτη, Ιανουαρίου 26

ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ 22ΧΡΟΝΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥ ΣΤΟ HOT SPOT ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ… ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;

Αλήθεια συντρόφια, τι έγιναν τα λεφτά που είχατε πάρει από την Ε.Ε. για να μην μένουν αυτοί οι ταλαίπωροι στις πανάθλιες σκηνές και να τοποθετηθούν κοντέινερς; Μήπως όλοι μαζί τα φάγατε;moria_2

Να, λοιπόν, που στην επέτειο της «πρώτης/δεύτερης φοράς αριστερά», είχαμε κι έναν πολύ περίεργο θάνατο ενός νεότατου (22 χρονών) ανθρώπου εξ’ Αιγύπτου, στο hot spot της Μόριας Λέσβου.
Μάλιστα, αμέσως μετά τον θάνατό του, το υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής (Λαθρομετανάστευσης) έσπευσε να διαψεύσει τις πληροφορίες που κυκλοφορούσαν για την αιτία θανάτου του – εισπνοή αερίων από θερμαντικό σώμα- παραπέμποντας στην ιατροδικαστική εξέταση.
Η οποία έγινε σήμερα και απεφάνθη ότι η αιτία θανάτου είναι…
άγνωστη!!!
Είναι προφανές, ότι –με πολιτική απόφαση της συγκυβέρνησης- κρύβεται η αιτία θανάτου του φουκαρά από την Αίγυπτο. Γιατί άραγε; Μήπως γιατί κάποιοι στην συγκυβέρνηση νιώθουν υπεύθυνοι και θέλουν να το κρύψουν, γιατί θα χαλάσει το… αντιρατσιστικό τους image;
(ΥΓ) 1: Και γιατί σιωπούν όλοι εκείνοι οι επαγγελματίες «αντιρατσιστές», που ωρύονται σε κάθε περίπτωση που αφορά «προσφυγάκι»; Μήπως γιατί είναι κι αυτοί συνένοχοι στον ρατσιστικό φόνο;
(ΥΓ) 2: Αλήθεια συντρόφια, τι έγιναν τα λεφτά που είχατε πάρει από την Ε.Ε. για να μην μένουν αυτοί οι ταλαίπωροι στις πανάθλιες σκηνές και να τοποθετηθούν κοντέινερς; Μήπως όλοι μαζί τα φάγατε;ethnikismos.net/