Κυριακή, Σεπτεμβρίου 9

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...



ΠΑΡΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΒ


Πολλά ήταν τα περιστατικά απλών πολιτών που αντιμετώπισαν
τη χείριστη μεταχείριση των ΜΑΤ απ' την Αθήνα...
Έχω και προσωπική μαρτυρία για 6 φίλους μου που τους
συνέλαβαν απλά επειδή κρατούσαν ελληνικές σημαίες....

Η μαρτυρία του Τάσου του Ασλανίδη (δημοσιογράφου) που
αγωνίστηκε όσοι λίγοι για τη Μακεδονία είναι ενδεικτική του αριστερού φασισμού
τον οποίο έχουμε επωμιστεί όλους τους τελευταίους μήνες με τη διοργάνωση των
συλλαλητηρίων....
-----------------------------------------------------------------------------------------

Μα συμβαίνουν τέτοια πράγματα επί αριστερής κυβέρνησης???



Δεν
καταργήθηκαν τα ΜΑΤ τελικά, όπως διατυμπάνιζε ο Αλέξης..;
-----------------------------------------------------------------------------------------

στον ασυρματο να δεις το τι λεγοταν απο εντολες…
-----------------------------------------------------------------------------------------
Πεντε κλουβες ΜΑΤ εγκλωβισαν τον κοσμο στην παραλια στο
υψος του στρατηγειου στις 7...
τα χημικα τους ετρεπαν σε φυγη και ειχαν αφησει δυο μετρα
ανοιγμα αναμεσα στις κλουβες....





στις 8.15 και ενω ο κοσμος αποχωρουσε στο ιδιο σημειο
εριξαν δακρυγονα με την ψυχη τους διπλα σε καροτσακια με μωρα…
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ήμουν και γω εκεί.
Ποιος μου λέει εμένα ότι αυτοί που υποτίθεται ήταν
χούλιγκαν όπως λένε κάποιοι, να μην ήταν της κυβέρνησης;;;;;
Εγώ κάτι τέτοιο κατάλαβα.
Φεύγοντας (ήμασταν με μηχανή) σε όλα τα κομβικα σημεία
έριξαν δακρυγόνα χωρίς λόγο για να μην μπορεί ο κόσμος να κατέβει στο
συλλαλητήριο.
Π. Χ. Στην διασταύρωση Αγίου Δημητρίου με κατσιμιδη.
Δεν υπήρχε κανένας λόγος να ρίξουν εκεί.
Ούτε κουκουλοφοροι ήταν ούτε τίποτα.
Κοντεψαμε να σκοτωθούμε γιατί δεν μπορούσε ο άντρας μου
να ανοίξει τα μάτια του.

















Αίσχος!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Στην Νυρεμβέργη, οι εγκληματίες Ναζί έλεγαν μ ένα στόμα:
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ, ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΜΕ...
-----------------------------------------------------------------------------------------

ΒΙΝΤΕΟ 
ΤΙ ΧΑΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ -ΟΙ ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ- ΣΤΟ ΣΟΟΥ ΤΟΥ ΑΛΕΚΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΠΑ, ΣΤΗΝ ΔΕΘ-


Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο