Ναόμι Κάμπελ: Η πορεία της «μαύρης γαζέλας» μέχρι τη μητρότητα - Αγνώστου πατρός το παιδί

naomi-campbell-t

Μετά από περιπέτειες με ναρκωτικά, σχέσεις με διάσημους εραστές, κόντρες με σχεδιαστές και την κατάκτηση του «τίτλου» της πιο δύστροπης ντίβας της μόδας, η Κάμπελ γυρίζει σελίδα στη ζωή της και γίνεται μαμά

Αγέραστη, αδάμαστη, αλλοπρόσαλλη, απρόβλεπτη -ο καθένας μπορεί να εισφέρει εις άπειρον επιθετικούς (με κάθε έννοια) χαρακτηρισμούς. Εκείνη όμως παραμένει μοναδική, ένα φαινόμενο χωρίς ταίρι στον κόσμο της μόδας.

Ύστερα από κάθε είδους περιπέτειες και αφού έχει κατακτήσει τον ανεπίσημο τίτλο της πιο δύστροπης ντίβας που πόζαρε ποτέ μπροστά σε φωτογραφικό φακό, το να γίνει μητέρα στα 50 της, μοιάζει έως και αναμενόμενο για τη Ναόμι Κάμπελ.

Το κοριτσάκι της προς το παρόν θεωρείται αγνώστου πατρός και έως ότου αποκαλυφθεί η ταυτότητα του δότη (αν αποκαλυφθεί ποτέ), η μικρή Κάμπελ θα μεγαλώνει στη μονογονεϊκή οικογένεια της Ναόμι. Ούτως ή άλλως, κανένας άντρας δεν κατάφερε να σταθεί δίπλα της για χρονικό διάστημα, τόσο ικανό σε διάρκεια ώστε η συμβίωση να καταγραφεί σαν απόπειρα δημιουργίας οικογένειας.



Αφού πέρασε από τα ναρκωτικά και την απεξάρτηση, αφού συγκρούστηκε σχεδόν με όλους τους μεγάλους σχεδιαστές αρνούμενη να συμμορφωθεί στις εντολές τους, αφού το 1994 υπέγραψε ένα αυτοβιογραφικής έμπνευσης μυθιστόρημα («Ο Κύκνος») για το οποίο έλεγε ότι «σιγά μη καθόμουν να το γράψω, δεν είχα χρόνο» εξού και το ανέθεσε σε συγγραφέα-φάντασμα, η Ναόμι έχει πετύχει κάτι αδιανόητο για το χώρο της: Να παραμένει ενεργή στο μόντελινγκ από το μέσον της δεκαετίας του '80 έως σήμερα.



Παράλληλα, αναμίχθηκε σε σκάνδαλα με ματωμένα αφρικανικά διαμάντια και κατηγορήθηκε επανειλημμένως για χρήση σωματικής βίας εις βάρος συνεργατών της. Όλες αυτές οι περιπέτειες, πάντως, δεν εμπόδισαν τη Ναόμι Κάμπελ από το να επιδοθεί σε διάφορους ακτιβιστικούς αγώνες και φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες.



Ακόμη και μεταξύ της θρυλικής πεντάδας των σούπερ-μόντελ της δεκαετίας του '90, η Ναόμι ξεχωρίζει -ακριβώς διότι δεν υποτάσσεται στη φυσική νομοτέλεια της γήρανσης. Οι υπόλοιπες του πανθέου (Σίντι Κρόφορντ, Κρίστι Τέρλινγκτον, Λίντα Εβαντζελίστα και Κλόντια Σίφερ) έχουν προ πολλού περιορίσει τις εμφανίσεις τους σε πασαρέλες και εξώφυλλα περιοδικών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχουν γεράσει άσχημα όλες τους. Απλώς η αντοχή της Ναόμι στο χρόνο είναι σχεδόν εξωπραγματική. Αρκεί να φανταστεί κάποιος ότι η «Μαύρη Γαζέλα» υπήρξε πρότυπο γυναικείας ομορφιάς και σταθερή ερωτική φαντασίωση για αμέτρητους άνδρες σε όλο τον πλανήτη, από το 1986 έως σήμερα -και συνεχίζει ακάθεκτη.



Αν υπήρχε φιλοσοφική λίθος και ελιξήριο αιώνιου κάλλους, στην ετικέτα της συσκευασίας του θα απεικονιζόταν, πιθανότατα, η Ναόμι Κάμπελ. Ο τρόπος που περιφρονεί το χρόνο και το γήρας θα άξιζε να γίνουν αντικείμενα επιστημονικής έρευνας. Χωρίς να παραμένει απαράλλαχτη στην όψη αλλά και χωρίς να παραμορφώνεται από διορθωτικές επεμβάσεις, η Ναόμι Κάμπελ διατηρεί την εμφάνιση που την έκανε περιζήτητη πριν από σχεδόν 35 χρόνια.



Η Ναόμι Κάμπελ ήταν πάντα υπερβολικά απασχολημένη, όχι μόνο με τη δουλειά της ως αρχέτυπου σούπερ-μόντελ, αλλά κυρίως με τον εαυτό της. Οι μαρτυρίες για τον εκρηκτικό της χαρακτήρα αποτελούν θεμελιώδες συστατικό της προφορικής παράδοσης στη βιομηχανία της μόδας και είναι βέβαιο ότι μια μεγάλη σειρά επίδοξων δαμαστών της ατίθασης Ναόμι δοκίμασαν την τύχη τους και απέτυχαν πανηγυρικά.

Στην παρέλαση των περιστασιακών συντρόφων της ξεχωρίζουν ο Φλάβιο Μπριατόρε, ο Ιταλός πλέιμποϊ και «μοντελοπνίχτης» όπως θα έλεγε διάσημος Έλληνας ποινικολόγος για τον εαυτό του, ο Ρώσος μεγαλοεπιχειρηματίας Βλαντίμιρ Ντορονίν, ο μπασίστας των U2, Άνταμ Κλέιτον, καθώς και οι απαραίτητοι ράπερ και λοιποί καλλιτέχνες -πλέον όλο και μικρότεροι σε ηλικία από την ίδια τη Ναόμι.



«Μια όμορφη μικρή ευλογία με επέλεξε να είμαι η μητέρα της. Είναι τιμή μου να έχω αυτή την τρυφερή ψυχή στη ζωή μου. Δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψω τον δεσμό ζωής που μοιράζομαι μαζί σου, άγγελέ μου. Δεν υπάρχει πιο μεγάλη αγάπη». Αυτά έγραψε στο Instagram η Κάμπελ, υποδεχόμενη την κόρη της. Και υποθέτει κανείς ότι, εάν το νεογέννητο έχει κληρονομήσει το γλυπτό σώμα και την εβένινη επιδερμίδα της μητέρας της, σε περίπου 15 χρόνια, θα ποζάρει με την 65χρονη Ναόμι Κάμπελ, προκαλώντας θαυμασμό και απορία για το ίδιο θαύμα της φύσης, σε δύο ηλικιακές εκδοχές.




Protothema.gr