Παρασκευή, Αυγούστου 31

Ο μεγαλύτερος Έλληνας Άγιος της Ορθοδοξίας δεν εορτάζεται ποτέ κατόπιν εντολης της Νέας Τάξης Πραγμάτων


         ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ                 
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απιστευτο, προσβλητικο, ανθελληνικο και αντιχριατιανικο. 

Ο κορυφαιος Ελληνας στρατιωτικος αγιος της Ορθοδοξιας δεν εορταζεται ποτε απο την Εκκλησια. 

Αυτο γινεται σκοπιμα καθως η νεα ταξη δεν επιθυμει να γνωριζουν οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι τον βιο του συγκεκριμενου αγιου και τα επιτευγματα του.

Ο μεγαλυτερος στρατιωτικος μας Αγιος ειναι παραλληλα και ο προστατης Αγιος μας απο τους Αγαρηνους. 

Ο Αγιος αυτοκρατορας Νικηφορος ο Β Φωκας, ειναι ο μεγαλυτερος στρατιωτικος αγιος της ορθοδοξιας μας και ειναι ο τριτος σπουδαιοτερος βασιλιας του
Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, μετα τον ιερο Βασιλειο τον Β και τον Ηρακλειο. 
Ο Αγιος Νικηφορος ειναι ο εθνικος μας αγιος και προστατης απο τους αγαρηνους. 
Ο Αγιος αυτην την εποχη ειναι ο προστατης των νησιων μας απο τους Ισμαηλιτες διοτι ελευθερωσε την Κρητη απο τους Σαρακηνιους.
Ο Aγιος αυτοκρατορας Νικηφόρος ο β Φωκάς καταγοταν απο την πιο ισχυρη οικογενεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Τα μελη της οικογενειας του αγιου ηταν ολοι ανωτεροι στρατιωτικοι και ειχαν υπηρετήσει  στον Ελληνικο-ρωμαικο στρατο εναντια στους Περσες και στους  αγαρηνους. 
Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΜΑΗΛΙΤΕΣ.
Ο Νικηφόρος ο β, ηταν προστατης ολων των αδυνατων Ελλήνων Χρσιστιανων τους οποιους κατεστρεφαν, επι αιωνες οι ισμαηλιτες.
Η Μνημη του Αγιου Νικηφορου του Β Φωκα, εορτάζεται στις 11 Δεκεμβριου. 
Βαθια θρησκευομενος ανθρωπος ηξερε ότι ειχε θεικη εντολη να εξαφανισει από προσώπου γης τους απίστους Ισμαηλίτες.


Στην μονη μεγιστης Λαυρας υπαρχει πληρης ακολουθια για τον Αγιο με κανονες.

Η σημερινη κατά γενικη παραδοχή, νεοταξικη Εκκλησια, δεν γιορταζει τον Αγιο Νικηφορο με τις πρεπουσες τιμες. Αυτό γινεται για δυο λογους.
Ο πρωτος λογος είναι, γιατι δεν θελουν οι πραγματικοι Χριστιανοι, να μαθουν τον βιο, ενός Αγιου Αυτοκρατορα, ο οποιος προστατευε τους Ελληνες Χριστιανούς από τους Αγαρηνούς.
Ο Αγιος Νικηφορος παντρευτηκε και απεκτησε ενα γιο, τον Βαρδα. 
Αυτος παιζοντας με τον εξαδελφο του, τραυματιστηκε στο ματι απο ακοντιο και πεθανε σε νεαρη ηλικια. 
Συντομα τον ακολουθησε στον θανατο και η μητερα του.
Ο Αγιος Νικηφορος ως βαθια θρησκευομενος Ελληνας επηρεάστηκε πολυ απο τον θανατο των δικων του ανθρωπων για αυτο ηθελε να γινει μοναχος.
Η μοιρα λοιπον χτυπησε πολύ ασχημα τον Ελληνα Αγιο Νικηφορο τον β, καθως σε νεαρη ηλικια εχασε την γυναικα του και το παιδι του. 
Εντούτοις ο Αγιος Ελληνας Νικηφόρος ο β Φωκας, βρηκε την δυναμη να ερθει ακομη πιο κοντα στον Θεο.

Ο Νικηφόρος μετα από ένα τοσο σκληρο χτυπημα, αγαπησε ακομη περισσοτερο τον Ιησου Χριστο. 
Αρκετοι ανθρωποι ,όταν δεχτουν τοσο σκληρα χτυπήματα από την ζωη, πληγωνονται παρα πολύ, με αποτέλεσμα, να απομακρύνονται από τον Θεο.
Μερικοι εξ αυτων καταληγουν να γινονται αθεοι, ειτε σατανιστες. 
Αλλοι, καταντουν αθεοι, να υβριζουν καθημερινα τα θεια. 


Αντίθετος ο πολύ ξεχωριστος Ελληνας Νικηφορος ο β, αγαπησε οσο τιποτε άλλο τον Χριστο, παρα τα απανθρωπα χτυπήματα που δεχτηκε απο την ζωη, χανωντας γυναικα και παιδι.

Αυτό το πραγμα μας δειχνει ξεκάθαρα το ποσο ξεχωριστος ηταν ο Αγιος Νικηφόρος Φωκας.
KYΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΠΟΥ
ΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΔΙΟΤΙ
ΕΧΑΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ.

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ AΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Σημαντικο ρολο στην ζωη του Νικηφορου, εκτος από το γεγονος της 
απωλειας της γυναικας του, και του παιδιου του, ειχε και ο Αγιος Αθανασιος ο Αθωνίτης.
Ο Αγιος Αθανάσιος αλλαξε σε παρα πολύ μεγαλο βαθμο, τον τροπο σκεψης, τον τροπο ζωης του Νικηφορου Φωκα. 
Εκτοτε αν και δεν προλαβε να γινει καλογερος όπως ειχε σκοπο να κανει, εντουτοις αλλαξε παρα πολύ τον τροπο ζωης του.
 Όλα αυτά σε συνδιασμο με το σκληρο χτυπημα της μοιρας.

Ο Αγιος βασιλιας Νικηφορος ο β, ειναι αυτος που θα δωσει τα χρηματα, στον Αγιο Αθανασιο, για να δημιουργησει την Μονη μεγιστης Λαυρας ,στο Αγιο ορος. 
Ο Αγιος Αθανάσιος κατοπιν παρακλησεως, του Νικηφορου του β Φωκα, ακολουθησε τον Νικηφορο, σε καποιες εκστρατειες του, όπως αυτην που εγινε στην Κρητη. 
Οι προσευχες, ο χαρακτηρας, ο τροπος ζωης του Αγιου Αθανασιου, εδιναν ακομη μεγαλυτερη ψυχικη δυναμη στον Ελληνα αυτοκρατορα Νικηφορο τον β Φωκα,για να κερδιζει τους εχθρούς των Ελλήνων.

Ο αγιος Αθανάσιος είναι αυτος που εκανε τοσο πολύ θρησκο τον Νικηφορο τον β Φωκα ώστε να αρχιζει να πλησιαζει η Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια στο απογειο της ακμης της. 
Εξαιτιας του Αγιου Αθανασιου, ο Αγιος Νικηφόρος εχει πλεον πληρη επιγνωση ότι δεν πολεμα μονον για την Ελλαδα, αλλα πολεμα ταυτόχρονα τους σατανιστες, τους θανάσιμους εχθρούς και αιωνιους εχθρούς του Χριστου και της Ελλαδος.

Ο Νικηφόρος ζητησε απο τον πατριαρχη Πολυευκτο, οσοι Ελληνες   στρατιώτες χανουν την ζωη τους σε μαχη εναντιον των αγαρηνων, να ανακηρυσονται αγιοι.
Τον Αγιο Νκηφορο Φωκα, ως βαθια θρησκευομενο τον στεναχωρουσε αφανταστα η κατρακυλα του βατικανου, που από Χριστιανοι εγιναν σατανιστες, για αυτό προσχωρησαν στους γερμανους (διαβαστε τα σχετικα αρθρα).

Πριν γινει αυτοκρατορας, ο Αγιος Νικηφόρος αναδείχθηκε μεγαλος στρατηγος σε όλα τα μετωπα της εποχης του.
Χαρακτηριζονταν από μεγαλη ευσεβεια και αγαπουσε τον Χριστο.
Ο Αγιος Νικηφορος ήταν γεννημενος στρατιωτης. 
Ειχε τη σωματικη αντοχη και διανοητικη ικανοτητα ενος μεγαλου στρατιωτικου ηγετη, ήταν βραχύσωμος, αλλα εξαιρετικα ρωμαλεος. 
Η ζωη του ήταν αφιερωμενη στα στρατευματα του, τα οποια αγαπουσε -προστατευε παση θυσια, και τα οποία του ήταν πιστά μέχρι θανάτου.

Ο Ελληνας βασιλιας Ν. Φωκας πολεμουσε πιο γενναια από ολους τους υπολοιπους Ελληνες, ενώ οποτε χρειαζοταν επιτεθοταν ολομόναχος εναντιον χιλιαδων αντιπαλων για να παρει θαρρος ο Ελληνικος-ρωμαικος στρατος. 
Επειδη το αιμα νερο δεν γινεται ποτε, oταν ηταν ακομη αρχιστράτηγος, ολες της πολεις που κατακτουσε, ειτε της ισοπεδωνε, ειτε εσφαζε ομαδικα τους αγαρηνους. 
Ολα αυτά σε αντιποινα για της σφαγες, τους,  βιασμους, της κλοπες, τους εμπρησμους, το σκλαβωμα γυναικων που εκαναν οι Ισμαηλιτες εις βαρος των Ελλήνων της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Ολες αυτές οι ενεργειες γινοταν με σκοπο να αποτρεψει την καταστροφή του Ελληνικου εθνους, από τη σιγουρη γενοκτονια.

Οταν ανεβηκε στον θρονο ο Νικηφόρος συνεχισε την ιδια ακριβως πολεμικη πολιτικη, εναντια στους Αγαρηνούς. 
Μην ξεχνατε το σημαντικοτερο ολων, ότι οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες μεχρι και σημερα βρισκοταν σε απολυτως νομιμη αμυνα.
Ότι οι προγονοι μας πολεμουσαν μονον σε αμυντικούς πολεμους. 


Επισης επειδή οι εχθροι δεν σταματουσαν ποτε τους πολεμους ολους εκεινους τους αιωνες. 
Για αυτό κάθε χρονο εισεβαλαν στην Ελλαδα, και προκαλουσαν τρομερες καταστροφες. 


Δεν ηταν λιγες οι φορες που εφταναν εξω από την Κωνσταντινουπολη, ειτε πλησιαζαν αρκετα κοντα στην Ελληνικη (ρωμαικη)πρωτευουσα.


Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΗΝ 
ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ-Ο ΑΡΓΑΛΕΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ
ΤΩΝ ΣΑΡΑΚΗΝΩΝ


Για αυτόν τον λογο επετρεψε για πρωτη και μοναδικη φορα σε ολο τον κοσμο ο τριαδικος θεος, να διακοψουν την λειτουργια του, το μνημοσυνο του, μεσα στον κορυφαιο ναο του Χριστιανισμου, την Αγια Σοφια, και να ψαλλουν τον Ελληνα Βασιλια Νικηφορο, ως αργαλεο θανατο των Σαρακηνών.

Ακομη και τοσο γεναιος πολεμιστης που ηταν ο Νικηφόρος ο β,τοσο μεγαλος στρατηγος, που ηταν αυτοκρατορας στην κορυφαια αυτοκρατορια του κοσμου, μπροστα στον θεο, δεν ηταν παρα ενας απλος ανθρωπος, μεχρι εκεινη την στιγμη, καθως δεν ειχε γινει ακομη αγιος. 
Εν τουτοις οι καταστροφες των αραβων, ηταν τοσες πολλες επι πολλους αιωνες εις βαρος των αθωων Ελλήνων.
Τα μαρτυρια των Ελλήνων δεν ειχαν τελος ολους εκεινους τους αιωνες, από τους αγαρηνους, με σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων. 
Για αυτό επετρεψε ο θεος να διακοπτουν την δοξολογια του μεσα στην Αγια Σοφια, και να δοξολογουν τον Νικηφορο τον β Φωκα.
Ο αγιος Νικηφόρος είναι ο μοναδικος βασιλιας στον οποιο εγινε η υψιστη τιμη να διακοπτουν το μνημοσυνο του θεου μεσα στην Αγια Σοφια τον κορυφαιο ναο της οικουμενης και να ψαλλουν εκεινον ως Αργαλεο θανατο των σαρακηνων, εγινε αντικειμοενο υβρεων-βιαιοτήτων εξαιτιας των εβραιων. 
Ουδέποτε στα παγκοσμια χρονικα  εγινε μια τετοια τιμη σε οποιοδήποτε άλλο βασιλια ουτε καν στον κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων τον Ιερο Βασιλειο τον β.


Ουτε στον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων τον Βασιλειο τον β τον βουλγαροκτονο δεν εγινε τετοια τιμη, ουτε σε κανεναν άλλο Ελληνα βασιλια- να τον ψαλλουν μεσα στην κορυφαια εκκλησια του κοσμου, διακοπτωντας το μνημοσυνο του Σωτηρα Ιησου Χριστου. 


Αυτό ηταν ξεκάθαρα ένα δειγμα, ότι ο Νiκηφορος θα γινοταν Αγιος.

Ο ιδιος ο ιησους Χριστος ,επιτρεπει την νομιμη αμυνα, διαφορετικα δεν θα επετρεπε, στους Ελλήνες να αμυνονται επι τοσους αιωνες και να εχουμε αυτοκτρατορια.
Σχετικα την νομιμη αμυνα ειναι συμφωνος και ο επισκοπος Πλωμαριου το 1913 μ.χ., ο οποιος σε σχετικο του βιβλιο αναφερει οτι ο χριστιανος θα πρεπει να εξαντλησει ολα τα μεσα ωστε να αποφυγει τον φονο. 
Εαν ομως αυτο δεν ειναι εφικτο τοτε εχει καθε δικαιωμα, οπως και ο καθε ανθρωπος να υπερασπιστει την ζωη του.
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ.
Ο εβραιος παρακοιμώμενος Ιωσηφ Βριγγας υποκινει επεισοδια εις βαρος του αγιου Νικηφορου.
Ο εβραιος Βριγγας και η πολιτικη "αριστοκρατια" της Κωνσταντινουπολης παρακινουν τους Ελληνες να βιαιοπραγησουν εναντια στον αγιο Νικηφορο τον β με πρόσχημα τα βαρια φορολογικα μετρα. (1)

Το μεγαλειο του Αγιου Νικηφορου του β Φωκα, φανηκε για πολλοστη φορα , οταν με Αγια υπομονη ,δεχτηκε την οργη του λαου, για τα βαρια φορολογικα μετρα, εξαιτιας των συνεχομενων αμυντικων πολεμων.

Kινηθηκαν εναντιον του Αγιου Νικηφορου του β που προστατυευε ολους τους Ελληνες Χριστιανους από τους Σατανιστες. 
Σε αντιθεση στην σημερινη εποχη ολοι δεχονται τα παρανομα μνημονια.
Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΙΩΣΗΦ ΒΡΙΓΓΑΣ ΚΑΙ Η ΕΒΡΑΙΚΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ
ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ
ΕΛΛΗΝΑ ΑΓΙΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ.
Αν και οι αιματηρες φορολογικες θυσιες του Ελληνικου λαου δεν πηγαν χαμενες διοτι κερδίσαμε ολους τους αμυντικούς πολεμους με τους Αραβες. 
Εντουτοις σε μια εξοδο του Ελληνα βασιλια με τα ποδια, στους δρομους της Κωνσταντινουπόλεως, βρεθηκαν καποιοι, οι οποιοι του πεταξαν χωμα, πετρες, και ξυλα στο προσωπο.
Ο αγιος Νικηφρος πηγε σε μια εκκλησια, με τα ποδια , χωρις συνοδεια, ενώ ειχαν ξεσπασει ταραχες στην βασιλευουσα μεταξυ Ελλήνων και αρμενιων ναυτων. 
Σε περιπτωση που δεν ειχαν επεμβει καποιοι αλλοι Ελληνες, το εξαγριωμενο πληθος, ειχε σκοπο ειτε να τον τραυματισει βαρια, ειτε να τον σκοτωσει.
Ο Αγιος Νικηφοροςόμως που ηταν ταυτόχρονα, ο πιο γεναιος πολεμιστης της αυτοκρατοριας, δεν υπερασπιστηκε τον εαυτο του εκεινη την στιγμη.
Σκεφτείτε λοιπον ότι σε έναν Αγιο ηρωα όπως τον Νικηφορο τον β Φωκα, τον τριτο κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων, μετα τον Ιερο Βασιλειο τον β, και τον Ηρακλειο,του πεταξαν πετρες, χωματα, και ξυλα στο προσωπο. 
Εάν δεν ηταν εκει καποιοι επιφανείς Ελληνες σκοπευαν να τον χτυπησουν, ειτε να τον σκοτωσουν. 
Όλα αυτά εναντιον ενός Ελληνα Αγιου Βασιλια, ο οποιος καθημερινα επι δεκαετιες θυσιαζε την ζωη του για την Ελλαδα στα πεδια των μαχων, έναν ανθρωπο που δοξασε και προστατευσε την Ελλαδα.

Aυτά τα αισχη εγιναν εναντιον του Αγιου που προστατευε ολους τους Ελληνες Χριστιανους από τους Σατανιστες. 
Σε αντιθεση με την σημερινη εποχη οπου οι πολυ σαπιοι ηθικα νεοραγιαδες κάθονται θεατες στον ιδιο τους τον θανατο. 
 Την εποχη που εχει γινει μεγαλο πραξικοπημα, την ωρα που εχει καταλυθεί το Ελληνικο συνταγμα και ισχυει,το αρθρο 120 του Ελληνικου συνταγματος, όπως μας αναφερει ο Καθηγητης του συνταγματικου δικαιου ο κυριος Κασιμάτης.
Το απογειον βεβαια της ανανδρίας, του ραγιαδισμού είναι ότι από τον Αργαλεο θανατο των σαρακηνων (Νικηφορος β), φτασαμε στην σημερινη εποχη να επιτρέπουμε στους αγαρηνους λαθρο, να αλειψουν με ακαθαρσίες τα εικονίσματα του Χριστου και των αγιων στην Λεσβο, μια ειδηση που διαβασαμε στο διαδικτυο.
Ακομη το απογειο της παρακμης ειναι το να επιτρέπουμε στους Αγαρηνούς να βιαζουν τα κορίτσια μας, με αποκορύφωμα τον βιασμο της ατυχης Μυρτους στην Παρο το 2012.
Οι αιματηρες οικονομικες θυσιες των φτωχων Ελλήνων στους αμυντικούς πολεμους επι Αγιου Νικηφορου του β Φωκα, επιασαν τοπο και η Ελλαδα κερδισε ολους τους αμυντκους πολεμους, ενω ταυτόχρονα περασαμε στην μεγαλη αντεπιθεση και νικήσαμε τους Σαρακηνούς.
Ομως οι φτωχοι ,παρα το σημαντικο γεγονος, ότι γλυτωσαν από της σφαγες, τους βιασμους, της κλοπες, το σκλαβωμα γυναικων, τους εμπρησμούς, τους οποιους εκαναν σε ετησια βαση οι αγαρηνοι, με οδηογυς τους πανούργους εβραιους πολιτικους αξιωματούχους εξαπατηθηκαν και επιτεθηκαν στον αγιο Νιηφρορου, με αιτια  την βαρια φορολογια.

Eνας Αγιος του Χριστου, ο τριτος κορυφαιος αυτοκρατορας ολων των εποχων επεβαλε βαρυτατα φορολογικα μετρα ωστε να μπορεσει να ανταπεξελθει η αυτοκρατορια στους συνεχομενους πολεμους.
Το ιδιο εκαναν και αλλοι Ελληνες αυτοκρατορες.

Σε αντιθεση με τον κορυφαιο Ελληνα ολων των εποχων τον ιερο Βασιλειο τον β,ο οποιος ηταν και είναι παγκόσμιος ο μοναδικος αυτοκρατορας, μεχρι σημερα , οπου οι φτωχοι Ελληνες γνωρισαν την απολυτη ευημερια, χωρις καθολου φορους, χωρις να τους αδικούνε ποτε, ενω τους φορους εισοδήματος των φτωχων Ελλήνων,τους πληρωναν οι πλούσιοι.
Όλα αυτά εγιναν για μια και μοναδικη φορα στα παγκοσμια ιστορικα χρονικα, από τον ιερο Βασιλειο τον β. 
Ο Βασιλειος περαν του ότι αποκατεστησε ολες τις αδικιες των πλουσιων εις βαρος των φτωχων Ελλήνων, δεν ηθελε σε καμια των περιπτώσεων να στηριξει της στρατιωτικες του επιτυχιες, και την επιβίωση της Ελληνοχριστιανικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας, εις βαρος της οικονομικης ευημεριας, των φτωχων Ελλήνων βαζωντας δυσβασταχτους φορους όπως εκαναν , ο Αγιος Νικηφόρος ο β Φωκας , ο Ιουστινιανος και αλλοι αυτοκρατορες.

Ο μεγιστος των Ελλήνων ο ιερος Βασιλειος ο β, ηξερε πολύ καλα ότι ακομη και σε περιπτώσεις ζωης και θανατου για την αυτοκρατορια ότι η επιβιωση του κρατους δεν επιτρεπετε να επιτυγχάνεται εις βαρος των ασθενέστερων οικονομικα Ελλήνων.

Για τους ιδιους ακριβως λογους γνωριζε ο Βασιλεος ότι ολες οι πολιτικες οι στρατιωτικες επιτυχιες ενός κρατους ενός βασιλια -αυτοκρατορα δεν εχουν απολυτως καμια ηθικη, πολιτικη και στρατιωτικη αξια, εάν γινονται εις βαρος της οικονομικης ευημεριας των φτωχων Ελληνων.
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΗΚΕ
ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΟ
ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ
ΙΩΣΗΦ.









ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ





Ο Αγιος Νικηφόρος Φωκας και ο ανηψιος του Ιωαννης, δυστυχως ηταν μεσα στα αμέτρητα θυματα των σκευωριων, που δημιουργει ανα τους αιωνες, το κομματι του εβραικου λαου το οποιο πιστευει στον εωσφορο.

Ενας ακομη πολιτικος αξιωματούχος σημιτικης καταγωγης ηταν ο Ιωσηφ Βριγγας, ο οποιος προκαλεσε φοβερα πληγματα στην Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια.

O παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, ηταν εκεινος ο οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα ,από την ανοδο του στον θρονο. 
Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τζιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι.
Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. 


Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας, και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα.
Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους,οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ,ετοιμαζει "πραξικοπημα".
Αυτό το ε κανε ο Ιωσηφ Βριγγας , διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του ,να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β. 
Αυτό που εκανε ο Βριγγας ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρωτυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γεναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης στα πεδια των μαχων. 
Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ.
 Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γεναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης. 
Ένα ονειρο ζωης, ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη.
Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι ,οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν , να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια.
Το ονειρο του Ιωαννη Κουρκουα πλεον ειχε γινει πραγματικοτητα, καθως πολεμουσε διπλα
στον κορυφαιο πολεμιστη του κοσμου τον αγιο Νικηφορο.
Ο Ιωαννης αισθανοταν ότι είναι ο πιο τυχερος και ο πιο ευτυχισμένος σε ολο τον κοσμο.
Ο Ιωαννης  εδειξε το ηθος του με το να μην σκοτωσει τον θειο του, και να του αποκαλυψει την συνομωσια.
Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος ο β εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα.
Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα, ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα αξιωματα ,από τον Ιωαννη, και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γεναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο. 
Η Συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως ,κατά την δευτερη συνομωσια , κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του ,δεν θα κανει απολυτος τιποτα, για να σταματησει τους συνομωτες.
Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος, να δολοφονηθεί ο θειος του. Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατερυε , που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα.
Δεν μπορεσε ο Ιωαννης ο Κουρκουας να βρει την δυναμη να συγχωρησει τον θειο του μετα από μια τοση μεγαλη αδικια. Μαλιστα λεγεται ότι λιγο πριν ξεψυχησει ο αγιος πηγε στο δωματιο του και τον εβριζε πολύ ασχημα.
Οι αρμενιοι στρατιωτικοι προστατευαν ως κορη οφθαλμου το δικαιωμα τους να κανουν γαμους με τους Ελληνες στρατιωτικούς.

Ηταν μακραν ο μεγαλύτερος τιτλος τιμης για το αρμενικο εθνος σε  ολη του την ιστορια μεχρι και σημερα.
Δεν ειχαν λοιπον καμια προθεση να καταστρεψουν τα  παντα με την δολοφονια του Αγιου Νικηφορου και οποιουδηποτε αλλου επιφανη Ελληνα της αυτοκρατοριας. 
Το δικαιωμα αυτό να εχουν συγγενεια με τους Ελληνες στρατιωτικούς το κερδισαν μεσα από πολύ αιμα και πολλες θυσιες στα πεδια των μαχων πολεμώντας διπλα στους Ελληνες στρατιωτικούς.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΗ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΩΚΑΣ
ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΣΤΟΥΣ
ΑΓΑΡΗΝΟΥΣ.
ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΙΔΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ
ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΕΣΑΝ
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΙΣΜΑΗΛΙΤΩΝ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο 
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ 
ΕΖΗΣΕ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ 
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙ 
ΑΓΑΡΗΝΟΙ.
Ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος αναφερει σχετικα με τους Ισμαηλίτες ότι :
 Έστι δε και η μέχρι του νυν κρατούσα λαοπλάνος θρησκεία των Ισμαηλιτών, πρόδρομος ούσα του Αντιχρίστου.
Κατάγεται δε από Ισμαήλ, του εκ της Αγάρ τεχθέντος τω Αβραάμ, διόπερ Αγαρηνοί και Ισμαηλίται προσαγοευονται.
Σαρακηνούς δε αυτούς καλούσιν, ως εκ της Σάρρας κενούς
Επισης ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος αναφερει ότι μεγαλοι αυτοι χριστομαχοι και Ελληνομάχοι οι  οι Αγαρηνοί, έγιναν ειδωλολάτρες και προσκύνησαν το φωτεινό αστέρι Αφροδίτη.
Εδω και αιωνες δεν εορταζεται η μνημη του Αγιου Νικηφορου Φωκα. 

Αρχικα λογω Τουρκοκρατιας και εν συνεχεια διοτι οι εκαστοτε κρατουντες μαζι με τους οικουμενιστες δεν επιθυμουν να γνωριζουν οι ορθοδοξοι χριστιανοι για τον μεγαλυτερο στρατιωτικο αγιο της Ορθοδοξιας μας.

Η μνημη του αναφερεται μονον στον Λαυριωτικο Κωδικα Β 4φ. 133, όπου υπαρχει και πληρη Ακολουθια του με Κανονες. 

Δημοσιευθηκαν από τον L. Petit στο Byz. Zeitschrift τ. ΙΓ (1904 μ.Χ.) σελ. 398 - 420 και από τον Δημητριεύσκη στο Κίεβο το 1911 μ.Χ. 
ΠΑΝΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΜΕ
ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
ΦΩΚΑ ΣΤΙΣ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.


ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ  ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 
ΑΓΙΟΥ :



















Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

12 σχόλια :

  1. ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ
    Απάντηση
  2. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1821 ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΠΑΜ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΚΟΜΜΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΠΑΙΝΕΙ http://chn.ge/2H3YAzh ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΦΥΛΑΚΗ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.... ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΟΙ Ή ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΕΠΑΜ..... ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ, ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ,ΑΝΑΚΛΗΤΟΤΗΤΑ, ΕΘΝΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ, ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ( ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ ) ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ....
    Απάντηση

    Απαντήσεις




    1. Μήνυση Επί Εσχάτη Προδοσία

      Η μήνυση που κατατέθηκε από το Ε.ΠΑ.Μ. είναι πρωτοφανής στα ιστορικά χρονικά. Πρώτη φορά νόμιμος πολιτικός φορέας καταθέτει μήνυση επί εσχάτη εναντίον του επίσημου πολιτικού συστήματος. Κανείς άλλος φορέας έως σήμερα δεν τόλμησε να το κάνει. Παρά τις αντιμνημονιακές ή πατριωτικές φανφάρες πολλών. Και κανείς άλλος από τους γνωστούς και προβεβλημένους αντιμνημονιακούς φορείς δεν έχει τολμήσει μέχρι σήμερα να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του Ε.ΠΑ.Μ. ώστε να συμβάλει ως συμμηνυτής, ή έστω να υποστηρίξει την όλη προσπάθεια. Κι αυτό υποδηλώνει πολλά για τις αληθινές πολιτικές προθέσεις όσων εμφανίζονται να διεκδικούν αντιμνημονιακά ή πατριωτικά σκήπτρα.

      Για εμάς δεν υπάρχει πιο ασφαλές κριτήριο το κατά πόσο μια δύναμη, είναι όντως αντιμνημονιακή, ή απλά πουλά φούμαρα για λόγους ψηφοθηρίας, από τη στάση της απέναντι στη μήνυση. Όποιος θέλει να διαπιστώσει πόσο στ’ αλήθεια αντιμνημονιακός είναι κάποιος, δεν έχει παρά να τον ρωτήσει γιατί δεν έχει συμπαραταχθεί με τη μήνυση επί Εσχάτη Προδοσία.
      https://www.epamhellas.gr/?p=77828

      Στηρίζουμε και υπογράφουμε για την μήνυση επί Εσχάτη Προδοσία και για την αποκατάσταση του δημοκρατικού πολιτεύματος στην Ελλάδα.

      https://uploads.disquscdn.com/images/45caddd4b4556f9c7eef4f53cdc203cc9e2f9429f903312421ec6116e40ef42f.jpg

      http://chn.ge/2H3YAzh

       ksipnistere.com